Сообщения: 243 Откуда: Чернівецька обл. Репутация: 11
Вирішив поставити 1,9тд + кпп полонез дизель 5-ступка рк рідна. на свій 69. Спочатку думав поставити кпп і рк від ніссан патрол к160, але вирішив піти трохи простішим експерементальним шляхом,
Вложение:
221220132714.jpg
Мотор з кпп зкріпив без перехідної плити, так як двигун контрактний
Вложение:
290120142791.jpg
примірка та виготовлення траверзи, кронштейннів подушок .
Вложение:
120320142828.jpg
Вложение:
140320142832.jpg
Вложение:
150320142833.jpg
заодно і замінив гур від бмв на опель омега , він займає меньше місця,
Вложение:
150320142834.jpg
Вложение:
150320142835.jpg
Подушки використав з рено11, здається трохи зам"які,тест покаже. Двигун підняв над мостом, щоб не заморочуватись з піддоном , кпп з"єднати з роздоткою планую двома шрусами.
Вложение:
210320142849.jpg
Вложение:
210320142851.jpg
Вложение:
210320142852.jpg
Вложение:
210320142853.jpg
Вложение:
210320142854.jpg
Вложение:
210320142855.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении. Войдите под своим логином или зарегистрируйтесь.
Сообщения: 243 Откуда: Чернівецька обл. Репутация: 11
SanSai писал(а):
Цитата:
замінив гур від бмв на опель омега , він займає меньше місця,
А як вирішував "проблему" обертання сошки в "іншу сторону"...?
Дякую, Rokot. Сошку поставив від бмв (вона довша і вже роздана під уазопалець) і розвернув на 180гр, думаю сошку вирівняти для збільшення довжини і висоти над нижньою тягою щоб, не зустрілись ( ще в процесі)
Сообщения: 243 Откуда: Чернівецька обл. Репутация: 11
yurkoklym писал(а):
Та ресурси э, і бажання є, я он, на свою Газ 21 поставив від 124 Мерса мотор 2.5 д ОМ 602.912, просто цікавила думка про мотор саме 190 мерса
Колись сам думав ставити мерсовськи двигун, але відказався по перше, нормального мотора знайти важко , послідні випускались в 1993р, друге велика вага, третє 72-75 к.с (ом 601.911) . маловато, розхід за 10л., і складніше ставити. це моя думка. дякую.
Шо нормального знайти важко - то згідний. Мені на 21 спеціально приганяли мерса, щоб мотор і коробка "живі" були, мене той мерс 1500$ виніс Правда - по трасі після розвалу і повністю заміни на нові запчастини ходової, якщо їхати по хорошій дорозі 90-100 - бере лише 6 л солярки (на УКРНАФНІ, ТНК, АВІАС заправляюсь)
Сообщения: 243 Откуда: Чернівецька обл. Репутация: 11
Серг писал(а):
Покажи фото нового пром кардана. 1,9тд + кпп полонез это одно из лучших решений по переделке на дизель
Дякую, Сергій. Промкардан вирішив зробити з двох внутрішніх шрусів від пассат В3, так як двигун був зміщений у різних площинах. місця між кпп і рк маловато десь 30см, але все помістилось.
Вложение:
290320142882.jpg
Вложение:
290320142881.jpg
Вложение:
210320142855.jpg
Вложение:
040420142883.jpg
Вложение:
040420142884.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении. Войдите под своим логином или зарегистрируйтесь.
цікавить чи витримає коробка передач цей двигун і для яких цілей плануєте використовувати газона.у мене полонезовська коробка стоіть на москвичі непоганна кпп.але для позашляховика думаю слабувата.нагрузки трансмісіі на кпп великі.розкажіть як іспитанія перші пройшли
Сообщения: 1143 Откуда: АР Крым Судак Репутация: 78
ну мои "пять копеек" сошка бмв коротковата, выворота колес нехватает. я то же сначала развернул сошку под уаза-палец, потом непонравилось, и имплантировал шлицевую бмв в сошку уаза. садил на горячую, 0,1 мм на усадку. и после обварил. 1 год полет нормальный. а вообще хочу сказать молочага! не откладывай в долгий ящик и фото-видео отчет не забывай .
_________________ если не знают историю, то получается майдан!
Сообщения: 243 Откуда: Чернівецька обл. Репутация: 11
yura.uz писал(а):
цікавить чи витримає коробка передач цей двигун і для яких цілей плануєте використовувати газона.у мене полонезовська коробка стоіть на москвичі непоганна кпп.але для позашляховика думаю слабувата.нагрузки трансмісіі на кпп великі.розкажіть як іспитанія перші пройшли
КПП - полонез -ДИЗЕЛЬ вона витиваліша ніж бензинова, і з цим мотором встає як рідна, без перехідної плити і стартер і зчеплення грає. Випробувань не було,ще в процесі - багато дрібниць, які забирають багато часу ну і дискові гальма . Використовувати планую для активного відпочинку, полювання, рибалка ,в гори за грибами ,,,,,,,
Добавлено спустя 9 минут 26 секунд:
тоха писал(а):
ну мои "пять копеек" сошка бмв коротковата, выворота колес нехватает. я сначала развернул сошку под уаза-палец, потом непонравилось, и имплантировал шлицевую бмв в сошку уаза. садил на горячую, 0,1 мм на усадку. и после обварил. 1 год полет нормальный. а вообще хочу сказать молочага! не откладывай в долгий ящик и фото-видео отчет не забывай .
Дакую Толік, про сошку я вкурсі з твоїм досвідом на рахунок сошки я ознайомився вже давно, тільки руки не доходять. закінчу з мотором зроблю по твоєму
Добавлено спустя 6 минут 23 секунды:
Порох писал(а):
А как на счет переоформления ? Волокиты много ?
Умене волокїти не було взагалі, віддав знайомому старий техпасп, номера, ксерокс паспорта і номер нового двигуна і кубатуру вказав. через декілька днів приніс новий техпас і номера в гараж.
Сообщения: 243 Откуда: Чернівецька обл. Репутация: 11
yura.uz писал(а):
бажаю успіху в постройці.як виідеш іспитувати обовязково напиши як на різних режимах
Дякую, сам з нетерпінням (чекаю) виїзду. сьогодні закінчив дискові гальма, дякуючи Gleb, підігнав планшайби з захистом на передній міст, підійшли - супер, без заморочок задні зробив сам, там просто.
Вложение:
260320142866.jpg
Вложение:
260320142867.jpg
Вложение:
270320142868.jpg
Вложение:
290320142875.jpg
Вложение:
290320142879.jpg
Вложение:
090420142888.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении. Войдите под своим логином или зарегистрируйтесь.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения