продовжаю писанну.пост про прехідну плиту.про КПП уже писав і про мотор тоже.якби жив у рф то купив би заводську з АТЛАСА а так почитав різні мануали по перехідні плити і колоколи на тд 27 т виробив стратегію як зробити.Купив колокол з КПП автомат тд 27 т.потім заготовку перехідноі плити товщиною 24 мм.а також заготовку на центровку.благо японці зробили що первічний вал КПП виймається через перед разом з підшипником без розбора коробки.по діаметру підшипника виточили центровку і так само центровочний отвір у перехідній плиті.також на плиті виточили центровку під колокол.він ідеально рівний має ПОСАДОЧНИЙ круг до АКПП.Далі приміряв на коробку і визначив отвор центровок між плитою і коробкою.там два штифта заводські.вирубав прокладку з твердого картона по коробці щоб на штіфти центровочні плотно налазила і отвори під болти інвойс.стандартні непідходили.зов на координатку відніс і там уже нарізали різьби кріплення колокола до плити і отвори з потаями для кріплення плити до КПП.забрав усе зкрутив з центровкою для провірки.далі фрезеровщик вирізав все лишнє з центру перехідноі плити.ну трохи доробив пильником.тепер зібрав разом з первічним валом.ФОТО
Привіт друзі.давно нічого не писав.але робота продовжується.дійшло діло до заднього борта.давно хотів щоб борт відкривався в бік.багато думав як краще.при огляді свого виявилося що стан ненайкращий і різати прийшлося немало.рішення відкриття в бік.і профільна труба в поміч.завіси зварив сам.все на болтах.ящо щось можна вернутись до стандарта.фото.
Добавлено спустя 13 минут 38 секунд: далі зварив каркас під водійську сідушку.сідушки з відкидними спинками від якогось спортивного опеля з боковими підтримками.як положено двохдверного.показалося мало.зробив що каркас також відкдний на завісах.щоб був доступ до бардачка під сідушкою і легкого зняття вєі конструкціі.ідея немоя.підглянув на просторах нета
Добавлено спустя 5 минут 43 секунды: шось фотки з каркасом сідушки так і не пішли.ну потім ще раз отправлю.тепер здераю з капота пять слоів краски до чистого метала і грунт.верхні жабри уже почистив і погрунтовав.далі переварка нижніх.фото будуть
Добавлено спустя 2 минуты 22 секунды: фото пробую загрузити
ну із столами проблем нема.а через борт щось діставати тяжкувато.є опит з луазом.тим більше що волинка низька.газік високий і лізати в кузов зовсім нелегко.є ідея зробити відкидний з внутрішноьі сторони борта.або зшити дві сумки для речей які більш потрібні.і повісити на борт.стандартні рундуки залишив.хлам буде де розсовувати
привіт народ.давненько неписав.але робота іде.сама тяжка.віддерання краски вручну з жабр.частково тріщини проварив на верхніх жабрах.нижні почистив і прийдеться нові кріплення варити до рами.прогрунтовав капот.і головне привіз і розмитнив мотор.тепер повністю легальний і провіренй по всіх базах.купив мехпнічну топливну і удачно змінив.секас ще той.колокол з автомата на обичне щеплення просто так непідхоить.доробляв по місцю. на рамі старі кріплення мотора треба зрізати і варити нові.так само на моторі.і переварка підона мвсла також. коли це все скінчиться...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения